Fiecare dintre noi are o poveste la care se întoarce mereu cu drag – un univers în care s-a simțit „ca acasă”, un personaj în care s-a regăsit, un erou care l-a inspirat, o aventură în care și-ar fi dorit să fie personajul principal!
Cu prilejul Zilei Naționale a Lecturii, ministrul Educației, Ligia Deca, a lansat printr-un comunicat invitaţia ca toate cadrele didactice să organizeze activități de promovare a lecturii în școlile în care își desfășoară activitatea.
„Pentru marcarea zilei de 15 februarie, în timpul programului școlar, elevii vor fi încurajați să prezinte cartea preferată, să citească din ea și să discute pe marginea ei. Copiilor din ciclul antepreșcolar/preșcolar cadrele didactice le vor citi cărți potrivite vârstei.
Ziua Națională a Lecturii ne oferă un prilej bun să reiterăm importanța cărților în viața noastră și să inițiem împreună obiceiuri de lectură, atât de necesare copiilor și tinerilor noștri. Să nu uităm că fiecare zi este potrivită pentru a descoperi o carte. Copiii, tinerii și adulții au nevoie de rutina lecturii pentru a se bucura de beneficiile ei.
În spatele fiecărui cititor pasionat se află un părinte, un cadru didactic, un bibliotecar sau o altă persoană pricepută să călăuzească copiii și tinerii în lumea cărților. Fiți alături de noi, împreună putem crește viitoarele generații de cititori!
Vă invităm să promovați, în presa locală și pe rețele de socializare, activitățile organizate de dumneavoastră. Motto-ul anului acesta este: Citim zi de zi (#citimZideZi).”
Pentru marcarea zilei de 15 februarie, Ziua Națională a Lecturii, cadrele didactice care își desfășoară activitatea la Liceul Teoretic „Carmen Sylva” au organizat activități de promovare a lecturii în rândul preșcolarilor și elevilor.
Elevii din ciclul primar, gimnazial și liceal au selectat și citit fragmente din cărțile preferate și le-au împărtășit pasiunea lor pentru lectură tuturor colegilor, prin realizarea unui padlet. Vă invităm să accesaţi link-ul de mai jos, pentru a asculta fragmentele selectate de copii!
Despre autor